40 tickets voor het grijpen in de wonderlijke wereld van Disneyland Parijs

Page author

door Ruben - 17 July 2015

Zelfs na bijna 100 jaar maakt Disney nog altijd een groot deel uit van het leven van onze kinderen. Disney liefhebbers hebben genoeg om uit te kiezen; van de geliefde Mickey Mouse tot het Frozen fenomeen, Disney heeft altijd wel iets voor alle leeftijden.

Om onze liefde voor dit iconisch merk te vieren, bieden wij tien mensen de kans om vier tickets voor Disneyland Parijs te winnen. U en drie vrienden kunnen Mickey en de rest ontmoeten terwijl jullie het park verkennen. Hier kunnen jullie genieten van de Big Thunder Mountain of een show bezoeken in het Guamont Cinema Complex.

Laat u gaan tijdens het meezingen met uw favoriete nummers van Frozen of dineer in de Auberge de Cendrillon.

Disneyland Parijs is de perfecte plek voor een familie uitje of een kans voor u en uw vrienden om een stuk van uw jeugd te herleven. Om deel te nemen hoeft u ons alleen te laten weten wie uw favoriete Disney-personage is via Facebook of Twitter.

Is Donald Duck degene die uw hart heeft veroverd? Of houdt u meer van Belle uit Belle en het Beest? Bent u meer een Malafide fan, of staat de kwaadaardige Jafar boven aan uw lijst?

Wie uw favoriet ook moge zijn, laat het ons weten door onze Facebook post te liken en er op te reageren of gebruik de hashtag #HertzDisney op Twitter.

De wedstrijd is bestemd voor inwoners van het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk en Nederland.

De sluitingsdatum voor inzendingen is op vrijdag 24 juli en de 10 winnaars worden willekeurig gekozen. Winnaars hebben tot 12 oktober om hun tickets te gebruiken.

-De wedstrijd is beschikbaar in de volgende markten: Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Nederland. Uit deze markten zullen er in totaal tien winnaars geselecteerd worden die ieder vier kaarten naar Disneyland Parijs zullen winnen

-De verloting vindt plaats op maandag 27 juli 2015 en Hertz zal redelijke pogingen maken om contact op te nemen met de winnaars. Als de winnaars na drie (3) dagen niet bevestigen de prijs in ontvangst te willen nemen, of als er sprake is van een tekort aan informatie van de winnaar wat het contact hindert, zal de prijs komen te vervallen.

-De winnaar dient woonachtig te zijn in het land van het platform waar ze aan meedoen.

- De beslissing van de promotor staat vast en kan niet onderhandeld worden.

- De actie vindt plaats van donderdag 16 juli tot aan vrijdag 24 juli middernacht.

- De verloting is toegankelijk voor personen ouder dan 21 jaar.

- Er wordt geen alternatief in contanten aangeboden en de prijs kan niet worden verkocht.

- Om in aanmerking te komen voor de verloting moeten klanten een comment achterlaten op de Hertz Facebook posts of een tweet plaatsen op Twitter met de hashtag #HertzDisney, waarin zij de naam van hun favoriete Disneyfiguur vermelden.

- Het winnende antwoord wordt willekeurig gekozen door Hertz. Hun beslissing staat vast en er zal niet ingegaan worden op argumenten tegen dit besluit.

- De kaarten naar Disneyland Parijs die als prijzen zijn uitgedeeld verlopen op 12 october 2015.

- Door deel te nemen aan de wedstrijd verleend u toestemming aan Hertz Europe om beelden te uploaden op social media platforms voor uitsluitend promotionele doeleinden

- De promotie is op geen enkele wijze gesponsord, ondersteund, beheerd door of geassocieerd met Facebook en Twitter.

- Hertz behoudt zich het recht voor deze voorwaarden op te schorten, te annuleren, te wijzigen en/of te herzien op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving aan deelnemers en als zij in dit geval blijven deelnemen aan deze actie zullen zij geacht zijn dergelijke nieuwe of gewijzigde voorwaarden te accepteren

- Promotor: Hertz Europe Limited, gevestigd in Hertz House, 11 Vine Street, Uxbridge, Middlesex, UB8 1QE, Verenigd Koninkrijk. Deze promotie is onderworpen aan Engels recht en is onderworpen aan de exclusieve bevoegdheid van de Engelse rechtbanken.